Ewelina skończyła studia i poszukiwała sposobu na życie. Po pięciu latach poświęconych psychologii zdała sobie sprawę, że to nie jest to, co zawsze chciała robić. Zaraz po liceum myślała, że to idealna droga dla niej, jednak im bardziej zagłębiała się w temat, tym bardziej nie chciała pracować jako psycholog. Postanowiła zrobić sobie przerwę od obowiązków i wyjechała na dwumiesięczne wakacje. Poznała tam wielu ludzi, spróbowała nowych rzeczy, zwiedziła piękne miejsca. Wróciła naładowana nową energią i chęcią działania. Zaczęła przeglądać różne strony internetowe w poszukiwaniu inspiracji. Natrafiła na portal, na którym można kupić spersonalizowane krówki reklamowe. Sama uwielbiała słodycze, a krówki były jej przysmakiem. Bardzo spodobał jej się pomysł takiego właśnie reklamowanie własnego biznesu. Zauważyła jednak, że są one dostarczane do klienta w workach foliowych, albo w zwykłych kartonach. Pomyślała sobie, że gdyby ktoś chciał rozdawać krówki w ilości większej niż jedna sztuka na osobę, nie miałby jak tego zrobić. Przydałyby się odpowiednie pudełka na słodycze. Przeszukała internet sprawdzając, czy ktoś już coś takiego wymyślił. Okazało się, że jeszcze nie. Ewelina postanowiła spróbować własnych sił w projektowaniu takiego pudełka. Najpierw wzięła zwykłą kartkę i długopis, rozrysowała swój pomysł. Kolejnym etapem było przeniesienie projektu na tekturkę, wycięcie szablonu i złożenie pudełka. Zaprojektowała opakowania mieszczące odpowiednio dwie, trzy i pięć krówek. Miało nietypowy kształt i obszar, na którym można było nadrukować nazwę firmy. Znalazła zakład, który zrealizował jej projekt, nawiązała z nim stałą współpracę i tym samym znalazła pomysł na życie.