Reklama na bardzo różne oblicza. Jedna spocznie na nośniku typu billboard, inna zostanie wyświetlona w telewizji, a kolejna wyląduje na gadżetach reklamowych. Wszystko jest kwestią rozmachu, finansów czy też grupy docelowej, do jakiej chcemy dotrzeć. Coraz częściej w ramach promocji, firmy umieszczają swoją markę na produktach spożywczych. Cukierki, czekoladki, jak również napoje promocyjne.
Działy odpowiedzialne wybiorą odpowiedni rodzaj kampanii. Czasy ulotek odeszły już do lamusa. Mało kto lubi jak wciska się mu nieużyteczne, najczęściej lądujące w koszu, kawałki makulatury. Napoje reklamowe czy napoje promocyjne to świetny patent szczególnie na gorące dni, kiedy to wiele osób odczuwa pragnienie. Kiedy temperatura jest niska i marzniemy, nie zaszkodzi zastosować czegoś na ciepło. Kawa czy herbata z kubkiem, na którym znajdzie się nasze logo, na pewno sprawi przyjemność konsumentowi. Samo picie zajmie kilka minut, podczas których prawdopodobnie opakowanie zostanie skrupulatnie obejrzane. Napoje z logo są świetnym pomysłem na każdą porę roku i okazję. Rozdawane na ulicach, serwowane podczas targów, kongresów czy konferencji. Mogą być produkowane dla nas od podstaw, w kontekście opakowania lub też drukowane jedynie powierzchniowo i naklejane. Wszystko jest kwestią zasobności naszego portfela i ograniczeń budżetowych związanych z promocją w naszej firmie.
Przy inwestycji w reklamę idźmy również tropem siebie jako konsumenta. Co nam się podoba, co nas męczy i drażni. Który rodzaj promocji trafi na dłużej do pamięci konsumenta, o czym ten opowie innym osobom ze swojego otoczenia. Napoje reklamowe to na pewno przyjemna i nienarzucająca się promocja produktu. Może warto żebyście pomyśleli właśnie o tym w kontekście swojej działalności?